Hyväksy evästeet Verkkopalvelussamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä palvelua hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa »

Asko
Asko > Asiakaspalvelu > Kuluttajaneuvonta

Kuluttajaneuvonta

Askon tavoitteena on kaikessa toiminnassa laatu ja luottamus. Tämän mukaisesti pyrimme myös ratkaisemaan mahdolliset tuoteviat ja muut asiat. Tällaisissa asioissa ota yhteyttä suoraan myymälään tai asiakaspalautelomakkeella.

Jos näissä asioissa ei päästäisi molempia osapuolia tyydyttävään ratkaisuun, niin kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.

Verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi (Art. 14, EU asetus No 524/2013): http://ec.europa.eu/consumers/odr/